شرایط و خط مشی رازداری

مقررات

درود بی کران بر شما کاربر گرامی

از اینکه افتخار همکاری با شما نصیب مجموعه ما گردیده است بسیار خوشحالیم.

از طرفی تمام کاربران ایرانی همیشه پیرو قوانین مربوط به کسب و کار بوده و همیشه با تامل و ارایه پیشنهادات و انتقادات یکی از تاثیر گذار ترین افراد در پیشرفت آن مجموعه بوده اند.

بدین منظور و جهت استفاده مطلوب و بهینه از خدمات این وب سایت مقررات ناچیزی وضع شده است که خواهشمندیم مانند همیشه با ما همکاری کنید.

---

1 - زمانی که این وب سایت یا وب سایت دیگری برای انجام خدمات استفاده میکنید به هیچ وجه همزمان از محل دیگر بر روی همان پست یا پروفایل سفارش ندهید.

2 - قبل از شروع فاز دو سفارش گیری های تعداد بالا اطمینان حاصل شود که سرویس قبلی به طور کامل به پایان رسیده است.

3 - برای پیگیری سفارشات از تماس تلفنی استفاده نکنید. لطفا از بخش پشتیبانی و ارسال تیکت استفاده نمائید تا در اسرع زمان به شما به صورت مکتوب پاسخ داده شود.

4 - در صورتی که نماینده ما هستید میتوانید در طول روز و ساعت اکاری ز پشتیبانی تلفنیی استفاده نمائید.

5 - در صورتی که سفارش شما 1000 عدد باشد و سرویس به طور مثال ناقص زده باشد الباقی مبلغ مانده از آن سفارش به حساب کاربری شما عودت داده میشود.

6 - به هیچ عنوان گارانتی بازگشت وجه نداریم. هنگام شارژ حساب دقت فرمائید.

7 - تحت هیچ شرایطی یوزر و پسورد مدیریت خود را در اختیار هیچکس قرار ندهید، بدیهیست کسر از موجودی شما فقط به دلیل استفاده توسط فردی دیگر میباشد که ایران سوشیال 24 در قبال حفظ امنیت اطلاعات شما هیچ دخالتی نخواهد داشت.

8 - اگر نیاز به پشتیبانی ویژه داشتید میتوانید پلن پشتیبانی اختصاصی تهیه نمائید.

9 - هنگام وارد کردن اطلاعات پست یا پروفایل چندین بار به دقت آدرس را بررسی کنید تا سیستم به کاربر دیگری اشتباهی لایک، کامنت یا فالو نزند، چون مبلغ این سفارش ها از حساب شما کسر میشود.

10 - در صورتی که نمایندگی ایران سئشال پنل را دارا میباشید قبل از اتمام موجودی یا زیر مبلغ 50 هزار تومان اقدام به شارژ مجدد نمائید.

سیاست حفظ حریم خصوصی

۱- تمامی خدمات ارائه شده در این سامانه در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و استفاده شما از سرویس‌های این سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین این وبسایت می باشد.

۲- کاربر موظف است قبل از خرید تمام توضیحات مرتبط با سرویس را مطالعه کند و آگاهی کامل نسبت به خرید خود داشته باشد. توجه داشته باشید فورد هیچ مسئولیتی در قبال اشتباه وارد کردن اطلاعات قبول نمیکند !

۳- کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش از عمومی بودن صفحه خود اطمینان حاصل کند و به هیچ عنوان صفحه مورد نظر پرایویت نباشد .

۴- ما در قبال ریزش ممبر تلگرام و فالوور اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی هیچ گونه مسئولیتی نداریم مدیر یک کانال و سایت باید محتوای کانال خود را طوری طراحی کند که کاربر وفادار بماند.

۵- این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال تغییر سیاست ها و تغییرات تلگرام ، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی ندارد.

۶- مسئولیت محتوای صفحات اجتماعی که ما به آنها خدمات میدهیم به عهده ما نمیباشد.

۷- فورد این حق را دارد که به صلاحدید خود تغییراتی در سرویس خدمات خود ایجاد کرده یا مانع دسترسی به بعضی از قسمت ها یا همه پنل کاربری بطور موقت یا دائمی شود.

۸- هر زمانی که مدیریت لازم بداند می تواند سایت ها یا کاربران مشکوک را جهت بررسی و جلوگیری از تخلف به حالت معلق یا عدم تایید درآورده و یا در صورت لزوم حذف نماید. این کار به جهت کیفیت کار برای کاربرانی که بازدید دریافت میکنند و هم به جهت بهتر شدن خدمات سامانه می باشد.

۹- در هنگام خرید و یا شارژ حساب ، دقت لازم را داشته باشید. از آن جایی که فورد با درگاه واسط کار می کند ، توانایی بازگشت مجدد پول به حساب بانکی شما وجود ندارد و مبلغ واریزی اشتباه نهایتا به حساب کاربری شما افزوده می شود.

۱۰- سایت ما به هیچ وجه مسئولیتی در قبال اشتباه ثبت کردن لینک پست ، لینک سایت ، آدرس کانال یا پیج و … قبول نمیکند و کاربر موظف است تمامی اطلاعاتی که در سایت وارد میکند را برسی کند !

۱۱- دقت کنید در سرویس های اینستاگرامی ما مانند لایک و ویو ، جهت تکمیل سطح کیفی محصولات ، سفارش ها بعد از ثبت به صورت آنی واریز میشوند اما در لیست سفارشات وضعیت سفارش در انتظار ثبت میشود تا اگر لایک ها ریزش داشت ، لایک های جدید جایگزین شوند !

۱۲- به حداکثر زمان درج شده در بخش توضیحات محصول دقت کنید و فقط در صورتی که بعد از زمان درج شده ، سفارش شما ارسال نشد ، با پشتیبانی تماس بگیرید !
در غیر این صورت پشتیبانان حق مسدود سازی IP یا حتی حساب شما را دارند !

۱۳- فقط در صورتی که وضعیت سفارش شما در حالت (ثبت نشده به دلیل مشکلات فنی) باشد ، مبلغ پرداختی به حساب شما برگشت داده میشود !

۱۴- حداکثر میزان هر سفارش در همان صفحه اول نوشته شده و در صورتی که سعی کنید چند سفارش برای یک پست یا پیج ثبت کنید و میزان کل مقداری که برای آن پست یا پیج ثبت کردید ، بیشتر از مقدار حداکثر شود ، سفارش های شما لغو خواهد شد !

۱۵- ممکن است در آینده تغییراتی در این توافقنامه ایجاد شود که شامل حذف یا اضافه کردن مطالب و قوانینی به آن است که بلافاصله از نظر مسئولان سرویس لازم الاجراست. لذا کاربر موظف به مرور قوانین طی استفاده از سرویس فورد است تا از تغییرات احتمالی آن آگاه گردد.